tisdagstaket, vad är det?

Ikväll känner jag mig riktigt djup. Så djup att jag kan bjuda på en "shit-vad-dryg"-lista, var ju ett tag sedan sist. Fantastiskt djupt av mig.



Jag är:
[_] Pojke
[x] Flicka

[ ] upptagen
[_] förlovad
[_] gift
[x] singel
[_] singel och letar

[x] lycklig
[_] olycklig
[_] Sinnesjuk

[_] mamma
[_] pappa
[x] kompis
[x] syster
[ ] bror
[x] kusin
[x] kusinbarn

[x] ärlig
[x] empatisk
[ ] destruktiv
[ ] estetisk
[x] knäpp
[x] omtänksam
[ ] störd
[x] vänlig
[x] rolig

Jag äter:
[lite] kött
[x] fisk
[lite] fågel
[x] grönsaker
[x] frukter
[x] rotfrukter
[x] mjölkprodukter
[ ] pasta
[ ] tabletter

Jag dricker:
[x] mjölk
[x] havredryck
[ ] energidryck
[ ] juice
[x] saft
[x] läsk
[x] kaffe
[x] te
[ ] oboy
[x] Vatten

Jag har:
[x] en mamma
[x] en pappa
[x] en mormor
[x] en morfar
[x] en farmor
[x] en farfar
[ ] en/flera systrar
[x] en/flera bröder
[x] en/flera kusiner
[ ] en/flera kusinbarn
[x] en moster
[ ] en morbror
[jag tror det] en faster
[x] en farbror
[ ] en flickvän
[ ] en pojkvän
[x] en/flera vänner

[ ] allergi
[x] höjdskräck
[x] cellskräck
[ ] ormfobi
[ ] någon sjukdom
[x] någon/några jag älskar

[x] gröna ögon
[x] blåa ögon
[x] bruna ögon
[ ] vitt hår
[ ] brunt hår
[x] svart hår
[_] blont hår

Jag älskar:
[x] min familj
[x] mina vänner
[x] mina släktingar
[_] mina gosedjur
[x] min säng
[x] musik
[x] djur
[ ] reptiler
[ ] böcker
[ ] havet
[ ] naturen
[x] att skriva
[ ] att sjunga

Jag hatar:
[x] myggbett
[x] flugor
[_] min pappa
[_] min mamma
[x] getingar
[ ] bimbon och "plastics"
[x] pedofiler
[_] alkoholister
[_] knarkare
[x] fiskar
[_] mina systrar
[x] misshandel
[x] mördare
[x] våldtäkter
[_] utlänningar
[x] krig

Jag har:
[x] haft kvarsittning
[x] kommit för sent till lektion
[x] skolkat
[x] varit på besök hos rektorn
[x] gråtit mig till sömns
[ ] blivit mobbad
[x] skurit mig
[_] nästan blivit dränkt
[_] blivit misshandlad
[x] blivit utstirrad
[x] blivit anklagad för saker som jag inte har gjort
[x] kramat någon av motsatt kön
[x] kramat någon av samma kön

Jag har blivit kallad för:
[x] mitt namn
[x] mina smeknamn
[x] hora
[ ] slampa
[ ] bimbo
[ ] emo
[ ] skabb
[x] sötnos
[x] gumman
[ ] bitch
[x] hon
[ ] punkare
[x] du
[x] äckel

1. Pierca näsan eller tungan? - tungan
2. Vara seriös eller rolig? - en blandning är väl alltid bäst
3. Dricka röd eller grön mjölk? - röd
4. Brinna upp eller drunkna? - drunkna
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - föräldrar

Svara ärligt.
1. Tycker du om någon? - njae, typ inte
2. Sol eller måne? - sol
3 Vinter eller höst? - höst
4. Vänster eller höger? - bara spontant sådär? isåfall höger
5.Soligt eller regn? - Soligt
6. Vaniljglass eller chokladglass? - vanilj

Har du.. senaste 24 timmarna.
1. Kysst någon? - nej
2. Sjungit? - mm
3. Blivit kramad? - nej
4. Känt dig fånig? - inte direkt
5. Saknat någon? - nej
6. Dansat galet? - nej
8. Klippt håret? - nej
9. Gråtit? - nej
10 Ljugit? - nej
11. Blivit kysst? - nej

Om dig.
1. Hur mycket är klockan just nu? - 00:37
2. Fullständigt namn? - Sandra Christina Johanna Strömberg
3. Vart bor du? - i umeå
4. Hur många barn vill du ha? - förut 2, nu vet jag inte alls.. någonstans mellan 0-2 iaf
5. Vill du gifta dig? - jag vet inte, kanske
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - rullar
7. Har du ätit sushi? - ja, eller.. ICAs typ, ingen riktigt
8. Favoritglass? - alla SIAs sorter
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - inga
10. Humör? - lite soft, lätt obrydd och fantastiskt glad

Grejer.
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - nej
2. Har du en hund? - nej
3. Sover du helst själv eller med någon? - beror på
4. Tror du på spöken? - nja, jag vet inte, ibland typ

Fem SKULLE.

1. Skulle du vilja vara längre? - njae
2. Skulle du vilja väga mer? - nej
3. Skulle du vilja ha sex nu? - nej
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? - nej

Tio KAN.

1. Kan du röra på öronen? - nej
2. Kan du slicka dig på näsan? - nixpix
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - japp
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - det tycker jag väl
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - visst kan jag det
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - jajamensan
7. Kan dina vänner lita på dig? - yepp!
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - hade förut, o det ba strulade, så nej, det sög
9. Kan du suga? - du kan suga
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - mm

Femton HAR.

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - ja
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - ja-a.
3. Har du syskon? - ja
4. Har du någonsin haft sex med någon? - ja
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - antar det
6. Har du varit full den här månaden? - ja
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - inte direkt
8. Har du borstat tänderna den senast timmen? - nej
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - mm
10. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? - japp
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - nope
12. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger eller gjort det? - japp
13. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? - jopp
14. Har du haft sex med mer än tre personer? - ja
15. Har du ljugit på någon fråga än då? - nej

Tjugo VEM.

1. Vem är din bäste vän? svårt att välja en, så jag passar på den frågan
2. Vem älskar du? - familj o vänner
3. Vem hade du senast sex med? - J
4. Vem vill du bli full med? - Du vet, Veronica
5. Vem är den bästa artisten? - flyleaf är iaf bästa bandet
6. Vem pratade du senast i telefon med? - någon på Olles kiosk
7. Vem har du en liten crush i? typ kanske en, men jag tror det har lagt sig nu faktiskt
8. Vem är snyggast i hela världen? - Fortfarande inte sett någon snyggare än farrell
10. Vem är snällast i världen? - mamma
11. Vem är din bästa kompis? svarade jag inte just på den, dööh
12. Vem vill du prata med? - evelina
13. Vem sov du senast med? - also J
14. Vem såg dig full senast? - Veronica och Dan
16. Vem vet allt om dig? - ingen
17. Vem hatar du mest? - ingen
18. Vem kramade du senast? - mmh, vet inte..
19. Vem kan berätta allt för dig? - den som känner för det, antar jag
20. Vem kan du berätta allt för? - göre ba inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0