lite sent, men w/e

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
skaffade ett jobb

2. Höll du några av dina nyårslöften?
nyårslöften är för nybörjare

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
minns inte, tror inte det..

4. Dog någon som stod dig nära?

nope

5. Vilka länder besökte du?
sverige!

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
lite mer möbler i min lägenhet

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
alltid och alltid, näe

8. Vad var din största framgång 2011?
jobb och egen lägenhet, haha

9. Största misstaget?
mitt största misstag? I blame it on the alcohol

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

mmh

11. Bästa köpet?
vet inte

12. Vad spenderade du mest pengar på?
taxi, cigg och öl. eller hyran, iofs

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
mina fina vänner

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
kelly clarkson - stronger och  Sak Noel - loca people

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ungefär samma

16. Vad önskar du att du gjort mer?
tränat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
slösat pengar

18. Var tillbringade du julen?
i vindelns

19. Blev du kär i år?

yes, olyckligt dock!

20. Hur många one night stands?
ehhee.. sånt håller man väl inte på med

21. Favoritprogram på TV?

desperate housewives!!

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
hatar o hatar..

23. Bästa boken du läste i år?
haha, har bara läst en halv, så det får väl bli den. eat pray love

24. Största musikaliska upptäckten?
håller mig till samma som alltid

25. Något du önskade dig och fick?
inredning

26. Något du önskade dig men inte fick?
önskade mig inte så mycket

27. Årets bästa film?
vet inte

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
var en torsdag, så inte så mycket tror jag

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
mhh

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
lite skön sådär, bekväm o sval

31. Vad fick dig att må bra?
lite av varje

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
alltid mr. Norton!

33. Ditt bästa sommarminne?
inget jag känner för att nämna här, men, sena sommarnätter med goa vänner kan vi väl kalla det.

34. De bästa nya människorna du träffade?
lisa o eve kan vi väl räkna som nya, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0