jikijlö

13 HAR DU:

Ett förhållande:
nej
En bästa kill-vän: japp
En bästa tjej-vän: japp
Dejtat en av dina bästa kompisar: näe
Blivit kär vid första ögonkastet: nja, typ 
Fått ditt hjärta krossat: japp
haft ett one night stand: mm
Skrikit åt en lärare: tror inte det
Kysst någon och sedan ångrat dig: japp
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: japp
Några smycken som kostat över 1000 kr: japp
Snusat: japp
Druckit alkohol: ja 

11 DAGENS:

Klädsel: har väl mest haft arbetskläderna på mig ba
Frisyr: hästsvans
Vill ha: fredag
Låt: the pretty reckless - just tonight

Drog: kaffe
Saknad: ingen
Sjuka: alla möjliga
Köp: cigg
Godis: typ läkerol
Attityd: bra
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: KING, gårdagens smink ser helt ok ut!

8 FÖRSTA

Bil: vet icket
Kärlek: beror ju på, men ja, andré antar jag

Husdjur: katt, lillfenny
Semester: thailand
Jobb: ica
Konsert: har inte varit på någon konsert, ba allsånger o festival

10 SENASTE

Personen som sms:ade dig: christian
Personen som du kramade: timo tror jag
Personen som ringde dig: mamma
Personen som du ringde: eve
Personen du sa 'jag älskar dig' till: pontus tror jag
Alkoholdrycken: bärs
Bilfärd: taxi till jobbet
Filmen du såg: minns inte
Gången du grät: fredags
Måltiden: tacos tror jag

8 SKULLE DU

Våga hoppa fallskärm: tror inte det
Våga hoppa bungyjump: näeehe
Dejta något med väldigt mycket tatueringar: why not
Kalla dig själv lycklig: ja jo, nja, kanske
Kunna gråta över en kille: yes, till dess att jag gav mig själv en smäll på käften o slutade
Kunna gråta över en tjej: absolut
Ljuga för någon: beror ju på
Kunna springa 50mil: haha näee

8 VAD:

Gör du just nu: ligger i sängen o lyssnar på deppmusik
Ska du göra imorgon: jobba
Säger du till dig själv när allt känns svårt: lite olika, men oftast inte så mycket, det flyter liksom på ändå
Har du med dig in på bion: cola o snus
Är det för färg på dina byxor: jeans
Är det för väder hos dig just nu: kallt
Är det första du lägger märke till hos de motsatta könet: vet inte
Skulle du göra om du vann på lotto: vet inte

7 SAKER DU HAR PÅ DIG:

1. underkläder
2. linne
3. jeans

4. min katt
5. halsband
6. smink
7. täcke


6 BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet: nää
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 20 (om 3 dagaar)
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: tror inte det

Använder du huvtröjor: nope
Vill du just nu ha någon piercing eller tatuering: mjaa, inte direkt. men senare säkert
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: båda

5 VAL:

Solnedgång eller soluppgång: solnedgång
Sommar eller vinter: båda
Vilken ålder har varit bäst hittills: 16 kanske
Sova på sida, mage eller rygg: mage o sida o rygg!
Kramar eller kyssar: båda



3 JAG GILLAR INTE;

1.
den dryga skåningen som handlar sent
2.
att missa bussar (är dock rätt bra på det..)
3. spindlar

2 VAL:

Hemmakväll eller utgång: beror lite på
Sola eller bada:
sola



1 PUSS TILL:

Vem: LISA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0