hehehhehehee

13 HAR DU:

Ett förhållande:
ja
En bästa kill-vän: japp
En bästa tjej-vän: japp
Dejtat en av dina bästa kompisar: näe
Blivit kär vid första ögonkastet: inte kär, men intresserad
Fått ditt hjärta krossat: japp
haft ett one night stand: men vem har inte haft det nu för tiden?
Skrikit åt en lärare: tror inte det
Kysst någon och sedan ångrat dig: japp
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: japp. när jag ville äta pizza o ja sa att jag åt hos isabell. =]
Några smycken som kostat över 1000 kr: japp
Snusat: japp
Druckit alkohol: ja 

11 DAGENS:

Klädsel: just nu: mjukisbyxor o bh. senare: arbetskläderrr
Frisyr: ofixad
Vill ha: lön!
Låt: katy perry - e.t

Drog: cigarettisar o tuggummi
Saknad: MAMMAAA
Sjuka: ingen
Köp: blir väl en dricka eller nåt ikv
Godis: ingeett
Attityd: flummig o glad, men lite seg
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: inget spec faktiskt

8 FÖRSTA

Bil: dunnoo
Kärlek: typ då man var liten? isf nån sebastian på dagis

Husdjur: kissemisse
Semester: thailand tror jag väl
Jobb: ica
Konsert: har inte varit på någon konsert, ba allsånger o festival

10 SENASTE

Personen som sms:ade dig: ante
Personen som du kramade: ante
Personen som ringde dig: mamma
Personen som du ringde: ante
Personen du sa 'jag älskar dig' till: ante
Alkoholdrycken: det som fanns i robins skafferi, hööhö
Bilfärd: hem från stan
Filmen du såg: KOPPS! :D
Gången du grät: i natt, till serier ;P
Måltiden: middag för 38 veckor sen

8 SKULLE DU

Våga hoppa fallskärm: tror inte det
Våga hoppa bungyjump: näeehe
Dejta något med väldigt mycket tatueringar: beror ju på hur personen är
Kalla dig själv lycklig: japp
Kunna gråta över en kille: jaaaa
Kunna gråta över en tjej: om det var en vän som råkat illa ut eller sårat mig, ja
Ljuga för någon: alltså.. ingen stor lögn isf. bara en vit typ. jag är för ärlig
Kunna springa 50mil: haha näee

8 VAD:

Gör du just nu: ligger i sängen
Ska du göra imorgon: jobba
Säger du till dig själv när allt känns svårt: jag kollar lite på min handled! (på min tatuering, inga skärsår;P)
Har du med dig in på bion: en stor cola zero o andreas eller annat sällskap
Är det för färg på dina byxor: svarta
Är det för väder hos dig just nu: regn
Är det första du lägger märke till hos de motsatta könet: det vet jag inte riktigt
Skulle du göra om du vann på lotto: ingen aning. försöka spara nåt iaf. beror ju på hur mycket jag vann!

7 SAKER DU HAR PÅ DIG:

1. underkläder
2. mjukisbyxor
3. deo

4. parfym
5. mascara från igår
6. genomskinligt nagellack
7. lite täcke på fötterna


6 BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet: nää
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 20
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: om man räknar enligt kalendern, nej

Använder du huvtröjor: nope
Vill du just nu ha någon piercing eller tatuering: mm, men vill vänta ett tag o va helt säker
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: båda

5 VAL:

Solnedgång eller soluppgång: solnedgång
Sommar eller vinter: båda
Vilken ålder har varit bäst hittills: 19 kanske
Sova på sida, mage eller rygg: mage o sida o rygg!
Kramar eller kyssar: båda



3 JAG GILLAR INTE;

1.
regn när man är ute
2.
när dåliga låtar sätter sig på hjärnan
3. ravioli

2 VAL:

Hemmakväll eller utgång: beror lite på
Sola eller bada:
sola



1 PUSS TILL:

Vem: ANDREAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0