plugg, magont & sminkning

Usch vad inaktiv jag är här, men jag har aldrig något roligt att skriva om. Inte heller några roliga bilder att visa. Men just nu har jag sjukt tråkigt, första gången jag är ensam hemma såhär länge på några veckor & det känns konstigt men samtidigt skönt för då kan jag koncentrera mig på körkortsteorin. Idag har jag läst 2 kapiter och gjort uppgifterna till. =)  Måste ta o läsa massor nu, för den 10e juni har jag uppkörning och nån dag innan teoriprovet.

Satt o tänkte på att jag ska vara brudtärna snart också! den 5e juni ska pappa och Olga gifta sig & jag är såå glad för dom. Han har verkligen hittat en supertjej =)  Men till det jag tänkte skriva först... Min klänning är champangefärgad, vilken sminkning ska jag då ha? Provade en nyss, ljusbrun/guld typ. Ganska neutral, så den borde funka.

Så blev det, dock syns det knappt på bilden pga kass kamera.



Nu ska jag ta o göra nåt annat & sen kommer ante!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0