Trötter

Jag och Ante har previs gått och lagt oss efter Emils fest. Och jag var visst lite sömnig...och började prata lite i sömnen. Ante bestämde sig då att spela in samtalet.. :)


A: Vad pratar du om Sandra..?
S: Jag pratar om drömmen
A: Vad sa du att Kissie hade skrivit för ngt?
S: Ingenting!
A: joho
S: Nej!
S: Ta och sitt ner så kan vi köra latjo lajban
A: Ska vi stta ner och spela latjo lajban..?
S: Aop! Det är rolig
A: O spela latjo lajban..?
S: Jaaa
A: Jaa, vad vare för bok du läste tidigare då?
S: Latjo lajban
A: Vare de o ?
S: Meen sluuta
A: Vadå sluta.. jag undra bara vad du läste för nånting
S: Inte latjo lajban iaf!
A: Nehe.. vad var det för nånting då?
S: Mia!
A: Mia?
S: Mm, Mia
A: Vilken mia?
S: Men Mias!
A: Mias Grill, eller Mias Hamburgare?
S: Ja, Tyst nu
A: hehe
S: Schhh!
A: meh, jag är bara lite nyfiken. För vi pratar och så somnar du helt plötsligt. Då vill jag bara höra vad du pratar om.
-Sandra..visst..?
Vad var det för bok...Sandra?
kommer du inte ihåg det?
S: Neh
A: meh.
S: Jamen jag säger imorrn
A: Ska du säga imorrn?
S: mm
A: Men vad var det du sa som jag inte skulle lyssna på va?
S: RnB
A: RnB?
S: Ao
A: Lyssnar jag inte på RnB?
S: *Mummel*
A: heh, du måste ju prata så jag förstår vad du säger...Sandra..?
S: JA!
A: ja..Förklara för mig då.
S: men hon har färgat håret och färgat statusen
A: Vem då?
S: isbl..
A: Isabell.:?
har hon färgat håret..?
det har hon väl inte gjort?
hon har väl varit sådär länge?
isabell har väl varit brunhårig länge?
Hon har väl inte haft några statusar heller?
Visst..?
S: ...
A: Sandra..
S: jaa
A: Ja. Du ljuger ju för mig
*Suckar
Isabell har väl inte ändrat ngn status?
Prata högre!
Sandra..?
S: Jaooo. JAG HÖR!
A: haha , men svara då!
S: Ja!
A: ja på vadå?
S: jamen..på.
A: va.?
på Isabell?
Vad har hon för status?
S: Gonatt
A: Ja jag sa godnatt för länge sen.
Jag undrar bara vad du säger för statusar och sånt.
S: Mm.
A: Va saru?
S: Ingen.
A: Ingen status?
S: *mummel näsa mummel*
A: Är det ingen näsa?
Ne..
S: Mm, kan du hålla den här åt mig?
A: Vad ska jag hålla i åt dig?
S: Jackan
A: Ja ge mig jackan då!
S: *Mummel*
A: Nu håller jag i jackan åt dig
S: *Mummel*
A: Va?
S: *Mummel Mummel*
A: JA men vars ska du?
S: Jag vet int.
A: Varför ska jag hålla i jackan om du inte ska ngnstans?
S: aoa alla mina andra vänner dom sa..dom sa såhär... Dom är inte härifrån.. Ja.. Dorotea.
A: Vem är inte från Dorotea?
S: Huserufjf *Mummel*
A: JAmen när vill du ha tillbaka jackan då?
S: Mm.
A: Va..? vadå mm?
S: Mm.
A: När då?
S: Aj?
A: Vill du ha en ljus?
Sandra..?
När vill du ha tillbaka jackan?
S: mrf
A: När vill du ha tillbaka jackan?
Sandra..?
Sandra..?
S: Ja
A: När vill du ha tillbaka jackan?
S: mhm
A: Va? Imorgon?
Eller ska jag bränna upp den kanske?
Ska jag bränna upp din jacka Sandra?
S: mm
A: Ska jag bränna upp den? Sa du "mm" ? eller?
Jag tyckte jag hörde att du sa "mm"
Sandra.?
Sandra!?
Sandra!?
Sandra!?
Va?
Sandra!?
S: Jaa.
A: ska jag bränna upp din jacka?
Sandra!?
Sandra!?
Sandra!?
S: mm
A: Ska jag bränna upp din jacka?
Sandra!?
S: JA!
A: När vill du ha tillbaka jackan?
S: Ja!
Jag ska prata med Denice nu!
A: Vad är det med Denice?
S: hon ska prata med mig
A: Får ja vara med?
Vad gör hon?
S: Tyst, får jag prata med henne nu
A: Prata du.
S: Men sluta
A: Får jag vara med och prata med henne?
Sandra!?
Sandra!?
Sandra!?
S: JAA MEN LUGN DÅ!
A: Haha, du ska få höra det här imorgon bitti, så jävla kul!
S: Ja men det är samma.. Lugn!
A: Samma..?
S: Skoter.
A: har du och jag samma skoter?
S: mm
A: mm, Denice, vad har hon för skoter?
S: *Mummel*
A: Lynx?
S: Rxz
A: en Rxz? har denice en Rxz?
Sandra!?
Sandra!?
S: JaaAAA!
A: har hon det?
S: japp
A: Okej, hur fort går den?
Sandra!?
Sandra!?
Hur fort går Rxz:an?
S: Fråga Emil.
A: Ska jag fråga Emil om hur fort Denice's Rxz går?
Sandra!?
Sandra!?
S: Men jaa, sluta gnäll mitt namn hela tiden!
A: Du svarar ju inte på mina frågor.
S: nä för jag orkar inte
A: jo
S: Robin vet lika bra som jag, osså säger man: Du du är schysst
A: Så Robin vet lika bra som jag?
S: Mm
A: Mhm, vad gör Robin ikväll då?
Sandra!?
Sandra!?
S: Ja
A: Vad gör Robin?
S: JA JA JA JA JA JAA! Jobbar..
A: han, ne robin jobbar inte ikväll..Neej
Sandra jag älskar dig så mycket! Du är så himla go!


5 min senare:
(Ante fick slut på batteri på sin mobil, och ville ha min kod)

A: Sandra.
S: mm
A: Fyra, sen då?
S:*mummel*
A: Vad sa du va efter Fyra?
Du sa att det var fyra uppåt?
S: MEN HYRESVÄRDEN!
A: Vad är det med hyresvärden?
S:  men Pucko, lyssna klart!
A: SKa jag lyssna klart..
S: mm. Lyssnar du inte klart blir jag sur på dig!
*mummel mummel, själv, mummel*
A: Berätta.. Berätta ba
S: Nä!
A: kan du inte berätta för mig?
Vad var det med hyresvärden?
S: mm.
A: ja..jag är inte otrevlig
jag vill bara veta
S: Mm DU ÄR BARA DUM I HUVET IBLAND
A: Får jag höra din historia då?
S: mm
A: Mm kan du betätta då
S: JAg vill sova!
*mummel*
A: Vill du inte se mig nå mer?
S: *mummel mummel* JAg sa jag säger inte så mkt mer!
Kan du vara tyst och sluta Plocka!!
A: Vad ska jag sluta plocka..?
S: Men blommor och grejer, det är jobbigt!
A: Men jag ska inte plocka några blommor..
S: Schh! Schh!
A: Kan jag få en puss då?
S: Tyst.
A: kan jag inte ens få en puss?
S: jomen tyst sen
A: här då
S: du får väl komma hit, du som ska jobba för det.
A: Ska jag jobba för det...
S: mm
S: JA MEN TYST BA!
A: Kan ja få en puss?
S: Argg

*Smack*

S: TYst nu!
A: Jag älska...
S: jag älskar dig med men TYST nu!
A: kan jag inte bara få fråga en liten sak till?
S: joo.. MEN NEJ!
A: Jag tror inte ens att du är trött...
S: Nähe, Schh!
A: Kan du inte säga ngt roligt?
S: Tyst!

*något konstigt ljud..*

A: Skålen hjälper väl inte..
Nä okej jag ska sluta.. God Natt :)
--------------

Såklart har jag absolut inget minne av ngt av det här.. Blev många skratt då Ante spelade upp det för mig dagen efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0