Torsdag, dryg

Idag tar jag nog dryghetspris, är till o med dryg i mitt tänkande. Satt och förde anteckningar under en film, så jävla kul jag hade. Lär ju gå bra att förstå dom sen om inte annat. Har just gjort matteprov, gick bra tror jag då i alla fall. Var 1 uppgift jag fick klura på ett tag, fick troligtvis fel på den också. I övrigt var det rätt lätt, om jag nu har gjort rätt.

Snart har vi engelska, små redovisningar. Sitter utanför G302 nu, ifall någon ville veta. På den dörren står det "IVIK 1 vit", undrar om det är typ ryssar och andra utlänningar (som är vita) som är där, och de som kommer från varma länder är i nåt annat klassrum som "IVIK 1 svart". Mycket möjligt, dock lite "rasindelning" över det hela.

Malin, Natta o Emma är på äventyr, jag orkade inte gå någonstans så jag sitter bara här och hänger. Anton, Axel, Sandra, Natalie och Tommie sitter också här, dom snackar med varandra men jag lyssnar på musik. Fysatan så bra musik jag har på denna dator. Bara massa random-musik jag har fått på msn, kul att den var så bra. Får be om mer sådant.

På idrotten hade vi kondition, löpning/joggning/promenad. Från början gick jag med Malin, Annie & Emma, efter ett tag blev det jag och Malin, vi joggade en bit, gick en bit, joggade en bit. Sen fick vi lov att gå för det blev så drygt att springa/jogga när hörsnäckorna for ur hela tiden.

Jag funderar på att färga håret mörkare, riktigt jävla mörkt. Inte svart, men nästan. Undrar om jag skulle passa i det, vill ju inte se allt för blek ut... Men jag trivs inte i den färg jag har nu, typ guld. Enligt Sandra och Natalie törs jag prova, känns taggat! Kanske imorgon, då har jag lite tid att vänja mig över helgen också.

Vilket långt inlägg detta blir, drygt. Men som sagt, jag har inget bättre för mig. Undrar om det ens är någon som kommer idas läsa detta, troligtvis inte- bara jag själv om ett par månader. Ska ta och läsa igenom mina gamla inlägg nu, yeey.

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0