Torsdag

Nu sitter jag hos Isabell o Natta, nästan så att deras hem är mitt hem känner jag. Har varit här några mornar nu & fler ska det bli, hehe.

Kollade om jag hade fått min lön nyss, och guess what - det hade jag! 1500 kr, nu kanske jag klarar mig ett tag.. sen får jag snart studiebidraget också, skönt.

Har prov idag - livsmedelshygien, kan det väl sådär. Ska plugga nu tror jag, eller inte nu, men snart.

Taggar morgondagens kväll (kan man säga så?), tjejkväll! Lär nog bli roligt, 6 tjejer och lite rajtantajtan är aldrig fel. Får se vad som händer på kvällen, efter förkvällen, haha.

Måste bara berätta att Andreas Lundström är den gulligaste jag vet, har typ dåligt samvete för att han mest troligt kom försent. Hoppas han inte fick någon utskällning eller så, skulle inte vara så skoj kanske!

Nej, nu ska vi kila.
Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0