Tisdag, sjuk

Oj oj oj, jag bloggar verkligen inte ofta nu känner jag. Men jag har ingen lust, det finns inget att berätta. Sedan känns det lite smått ovärt också, för vem bryr sig egentligen om vad jag gör på dagarna?

Idag har jag varit hemma från skolan, är ordentligt förkyld. Hälsade på några på gamla skolan ett tag, det behövdes!
Sen har jag bara suttit framför datorn, sjukt drygt faktiskt. Men skoj när det finns några roliga som skriver till en.

Mindre än en månad kvar tills jag flyttar, längtar hur mycket som helst. Känns jätteskönt att slippa bussresorna, än om dom är roliga när Malin är med! Men hon får hälsa på mig i massor! Och jag henne. Hon är underbar, bara så att alla vet =)

Imorgon vet jag inte om jag ska till skolan heller, känner nästan att jag inte pallar av allt ljud & stoj, men det kanske ändras.

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0