Måndag

Ovärda dagen idag då, haha.
Började 12, hade engelska 60 minuter, sedan elevhandledartid 50 minuter (typ), var på skolan (klar för lektion) 12.20, jag och malin kom fram till att vi inte orkade med nå lektioner. Kändes ovärt, drog på stan ett tag. kollade på lite olika grejer, sen blev det draggen. Träffade nå kompisar där, trevligt =)  Vi skyndade oss till bussen när vi skulle hem, vi hann i tid - trodde vi. Men jag hade visst kollat fel och bussen hade gått. Fick vänta en timme på busstationen, träffade Sofia & Millan där, trevligt det med!

Ikväller blir det nog att göra klart engelskan hemma, eftersom att jag inte gjorde nåt på skolan. Sen ska jag nog se lite film, om jag orkar ;D Agnes är säkert på, hon är liks sjuk o kan inte göra så mycket annat. Ni ska höra hur hon kör med mig: "Hämta glass, handla apelsiner"... Fast hon skojas bara. Haha. =)

Känner mig ovanligt pigg just nu, måste varit för sömnen på bussen. Fast egentligen sov jag inte speciellt mycket, inte hårt heller för den delen. Men det måste ju bero på nånting så.. ;P

Nu ids jag inte skriva mera.
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0