Friluftsdag

Dagen började med att Malin inte satt på bussen när jag klev på, hon hade försovit sig.. Åkte med Lars, han skulle på någon föreläsning om Vetenskap om jag inte minns fel. När vi var i stan mötte jag Emma o Nina direkt på morgonen inne i skolan, skönt att inte vara själv =) Sen kom Natali o Annie, vi började dra oss mot Gammliahallen, och gick därifrån med hela klassen (jag, Natta, Emma, Annie, Nina, Axel, Anton o Tommie) ut i skogen.

Vi lät Anton ta anvsaret över kartan, det gick bra till de 2 första stationerna, sedan gick vi vilse. Kom upp vid bräntberget, det visade sig att Anton den smarte hade haft kartan upp o ner, way 2 go!

Vi blev trötta, griniga o ville hem, men tillslut hittade vi till station 3, dock mycket senare än väntat. Vi gjorde den, gick å fikade, sen bestämde vi oss för att gå hem. I alla fall vi tjejer, killarna fortsatte med orienteringen. Annie hade redan gått hem, så det var jag o dom andra. Vi gick till Gammlia o hoppades att vi skulle hinna med 12.15 bussen, men icket. Det blev att vänta på skolan till 13.45, men det var roligt. Tommie o Anton hade hunnit tillbaka så vi var med dom.

Vad som händer ikväll har jag ingen aning om, ska göra engelskan nu i alla fall. Redovisning imorgon. Vi får se vad kvällen har att erbjuda, haha.

Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0