Fredag

Jadu, då taggar vi kvällen tjejer!

Är hos Isabell o Natta just nu, dom sover. Själv vaknade jag klockan 6 och kunde inte somna om - typsiskt mig, oja.
För tillfället håller jag på att bli tokig på deras kattunge, hon springer omkring som en tok och bara stör mig hela tiden. Kanske har min tid som "kattmänniska" passerat, haha... Men hon är söt när hon sover, alltid nåt.

Om ca en timme börjar skolan, först idrott, sen svenska, lunch, livsmedelshygien, data. Slutar där kring 15.00, sen blir det stan med Natta ett tag, efter det hem hit & tagga.  Emma, Nina, Annie, Malin, Natta o jag, yey. Får se vad som händer senare under kvällen.

Nu ska jag nog börja göra mig klar på riktigt. Inte bara sitta här och chilla, haha. Eller ptja, kommer ändå inte åt alla mina grejer, dom är inne på Nattas rum och hon ville ta sovmorgon till halv 8, kan ju inte väcka henne då...

JAG BLIR TOKIG PÅ KATTEN, ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.
Nu går jag härifån och hoppas att hon stannar.
Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0