Fredag, dagen före pengar

Nu har vi svenska, fysatan så drygt det är. Jag håller nästan på att somna, kanske inte så konstigt när texten vi nyss läste totalomrörde min hjärna - en text som var över 100 år gammal, jobbigt språk.
Innan svenskan hade vi idrott, lekar i skogen haha. Blött men chill värre.

Ikväller blir det nog att vara i stan, känner för det. Eller om jag ska ner och shoppa efter skolan, förhoppningsvis är det rea någonstans.

Nu lämnade vi tillbaka den dryga novellen vi läste, hon gick runt och samlade in dom - men icket såg hon att alla egentligen är inne på msn & apberget, illa.

Ptja, nu kanske jag ska ta och spåna på min novell lite, ifall hon skulle komma och kika på min dator...
Ha det gott!



att vara i din närhet är det bästa jag vet, du är så fin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0