Yesbox

Sitter hemma i lägenheten just nu, har precis kommit fram till att jag verkligen trivs. Tv-rummet blev nog mitt favoritrum från och med denna kväll. Sjukt mysigt faktiskt. Sitter här själv med musik och tända ljus, yey. + låtsas öppenspisen som "brinner".

Denna helg har varit ungefär som alla andra, bra med andra ord. På fredagen tog jag det lugnt och var med Andreas, vi såg film och spelade lite spel på www.vetgirig.nu . Annie som tipsade om sidan, faktiskt ganska rolig.

På lördagen var jag med Annie och Natta, de mest troligt härligaste tjejrna i hela världen. Trivs verkligen i deras sällskap, har alltid roligt! Var med Andreas också, sov hos honom. Haha, vaknade med världens dilemma... Skulle på min brors innebandymatch klockan 12, enligt Antes väckarklocka som står vid sängen (alltså inte mobil) var klockan ca. 11.30, vilket betydde att jag hade bråttom om jag skulle hinna i tid. Kollade på min mobil och såg att den bara var 10.30, kom på att man skulle ställa om klockan under natten. Då var ju frågan bara vilken klocka som gick rätt. För att göra det hela ännu lustigare var Antes mobil 12.30. Vi kom fram till att klockan vid sängen gick rätt, Antes mobil inte hade ändrats och att min måste ha gått fel hela tiden (lånar den bara medan min är trasig, fick den igår).   Hann i alla fall i tid till matchen, tråkigt nog förlorade de - dock rätt lika i första perioden.

Väntar på Andreas nu, han är på väg att hämta bilen som står hos Pleje sedan kommer han hit. Det blir myyys.

Här är min klass förresten. Alla är jättesnälla och härliga, jag trivs verkligen!




Längst upp från vänster: Natta, Sandra, jag, Nina, Emma och Annie
Längst ner från vänster: Tommie, Axel, Malin, Linn och Anton

Nu kom alla hem igen, sen försvinner dom imorgonbitti igen. Alla utom Isac som försvinner kring 15.00.
Ska nog göra nåt annat nu, ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0