Torsdag, Vindeln

Ligger hemma hos Andreas just nu, han är på jobbet men skulle kanske komma hem på lunchen. Hoppas det, annars kommer jag inte träffa honom mer idag! Far till Vindeln med 12.15 bussen tror jag, då hinner jag träffa folk i Vindeln också - inte bara komma dit, sova, fara till lse och sen hem igen^^

Taggar morgondagen till max, lär nog bli väldigt skoj - både lycksele och kvällen. Sen får jag en ny mobil också, då kan jag smsa och höra på musik igen. Längtar.

Bara så att alla vet har jag nog hittat den underbaraste personen i hela världen. Ingen får mig att känna samma glädje som han gör. Ta bara igår till exempel, jag var helt död i hela huvudet (somnade till o med mot en vägg efter att ha stirrat in i väggen mittemot ett tag), sen när jag kom hit var det som bortblåst efter ett tag. Han är som ett lyckopiller, tyyp.
Jag är verkligen glad att jag har honom!
 
Nu ska jag nog göra nåt annat.
Ha det gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0