Tisdag, Lov

Just nu ligger jag hemma hos Ante i hans soffa, har nästan just kommit in. Var en sväng förbi hos mig som tvärast. Lämnade mobilen till Olga där, kom på att jag glömde radera mina sms osv, men saksamma. Det står ändå inget hemligt vad jag kan minnas.. ^^ Så nu är jag utan telefon ett tag till, upptäckte att farmors gamla inte fungerar. Eller så är batteriet väääldigt urladdat och måste laddas ett bra tag.

Kokade kikärtor imorse, gick oväntat bra - bortsett från att dom blev aningen brända men det smakar inget.

Tog en goo sovmorgon / gå-å-lägga-sig-igen idag efter kokningen. Klev upp 11 tror jag. Sjukt skönt, var hur trött som helst. Var väl uppe lite för länge för att göra en tidig morgon, tycker synd om Andreas, haha.

Nu ska jag göra nåt annat... yey.
Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0