randoom

Snart blir det ut och hyra film, nice det! Eller i alla fall kolla på filmer, för vi har en hemma som vi ska se om vi inte hittar nåt annat. Men jag vill se den vi har, skönt att gå ut bara.

Har varit på maxi och handlat med Andreas, grejer till lägenheten o mat. Och innan det var vi på ÖB, hittade nästan inget där... Eller jo, bordstabletter och lite sådant annat som han skulle ha. =)

Nu sitter han och spelar spore, sjukt sött att han är så pass inne i spelet som han verkar vara. Tydligen går det inge bra, har dött 7 gånger. Fast nu dödade han en stoor fisk/bacill - som han inte kan äta upp.

Ptjaa, nu är klockan 22:22. Intressaant. Känner mig rätt dryg faktiskt. Men det måste man få vara ibland. Orkar inte anstränga mig när jag skriver heller, därför det blir lite .. . hm, ja kortfattat kanske.  Är rätt hungrig också, ska nog köpa mig en frukt på nattöppet.

Jag mår såå bra, livet bara leker. Dock skoltrött, men saksamma... Roligare än grundskolan i alla fall. 
Jag lever och är i gott sällskap. I din närhet är jag som gladast. =)

Nu har jag inget mer att skriva.
Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0