Onsdag, Lov

Jaaha, vaknade när Ante skulle fara (sov här, många övernattningar nu. Lär bli tomt utan honom sen!), gick o la mig när han for. Somnade om, vaknade när Olga gick ut genom dörren - tänkte "oj, är klockan såå mycket?" (hon börjar jobba klockan 13), somnade om igen och orkade inte bry mig om tiden. Hörde att hon kom in senare igen, vaknade och klev upp. Frågade vad klockan var "9.15" fick jag till svar, blev tokig och sa "jaaaaha, jag lägger mig igen!" men kunde inte somna om. SUCK.

Ha dock fått undan massa tvätt och rena kläder i retur. Ska snart gå ut och hänga in dem i torkskåpet eftersom de snart är klara i maskinen. Sen kanske man skulle göra sig lite frukost, är dock ovanligt nog inte det minsta hungrig.

Funderar på om jag ska till Vindeln ikväll eller imorgon, hinner inte träffa alla om jag far imorgonkväll eftersom vi ska till lse på fredagen. Lutar nästan mot att fara med 22 bussen ikväll faktiskt. Ngn som vet om UG har öppet under lovet? ;P

Ha det gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0