Måndag, 13/10

Idag är det prick ett år sedan du gick bort. Kanske ligger det något i att tiden läker alla sår, men nog tar det lång tid i sådana fall. Jag saknar dig fortfarande lika mycket och tänker på dig nästan varje dag.
Jag skulle kunna sitta och skriva hur mycket som helst angående min saknad efter dig, men det känns som att du ändå vet med dig på nåt sätt hur mycket jag vill ha dig tillbaka bland oss. Jag kan inte göra annat än att tänka tillbaka på den fina tid med dig och hoppas att du har det bra där du är nu, för jag vet att du är på ett finare ställe.
Daniel Hallingfors, Vila i Frid. ♥



Just nu sitter jag hemma i min säng, hemma = ersboda numera. Känns riktigt bra att ha flyttat till slut, jag trivs här. Dock lite långt till alla ställen. men det finns ju bussar! Varför jag inte är på skolan är pga att jag nog har feber, har sjukt ont i huvudet, fryser och har ont i halsen. Ska ta och sova ett tag till snart tror jag, fick bara lite ont i ryggen.

Helgen har varit så långt ifrån lugn man kan komma, fredagen var helt klart minnesvärd på sitt sätt. Vi fick oss verkligen en lång-lång-långpromenad (vilket har gett resultat på mina fötter).
Lördagen var roligare, hittade ju i alla fall en fest att vara på. Turligt nog bland folk man visste vilka det var, i alla fall några & lite. Var hemma hos Andreas så.

Nej, nu ska jag ta och sova lite till och hoppas på att vakna utan huvudvärk!
Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ändå fin du är sandra. I´m in love with you

2008-10-16 @ 21:21:18
URL: http://lillalitenmindre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0