LOV snart

hallåå, sitter och gör ingenting just nu. väntar på de andra tjejerna i klassen. eller killarna, dom blir säkert färdiga före tjejerna^^
min mobil är trasig, den vill inte starta och jag kan inte förstå varför. blir såå arg, undrar hur många olästa sms jag har hittills.. den brukar gå på högvarv såå. men det är rätt skönt att inte behöva tänka på den så mycket, mamma vet att den inte funkar, pappa vet och Natali vet. Så det är väl inte så viktiga saker jag missar ifall jag skulle missa något, tror jag.

är sjukt hungrig, körde på yoghurt idag för omväxlings skull, är trött på gröt nu faktiskt. men det var nog ingen bra idé eftersom jag redan vill ha lunch.

sen ikväll, eller jaa, efter skolan så ska jag plugga tror jag. om jag behöver vill säga. annars ska jag bara slappa och se tv tror jag, minns inte när jag såg tv sist faktiskt. eller joo, igår. men när jag såg själv kan jag inte minnas!

nu ska jag göra nåt annat än att blogga, för det är inte ens roligt =)
ha det gott.

btw så är andreas bäst

Kommentarer
Postat av: Linn

hhaha varför bloggar du om du inte tycker att det är kul?

2008-10-24 @ 13:09:38
URL: http://linm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0