dryg x3

vad heter du? - Sandra Strömberg
I mellannamn då? - Christina Johanna
Vart bor du? - Umeå, ersboda
Trivs du där? - Hittills
Har du körkort? - Neej
Äger du några converseskor? - Nepp
Favoritdjur? - fiskar!
Vad spenderar du dina pengar på? - kläder, drickaa
Senaste konserten? - inte varit på nån ;P
Festar du mycket? - aaah
Sprit, cider, vin eller öl? - öl lr cider
Antal kuddar i sängen? - 1
Kan du baka bullar? - med recept
Har du varit med i scouterna? - ja, DET VAR SKOJ
Bläck eller blyerts? - blyerts
Mc donald's eller burger king? -mias om det ska vara nåt sådant
Är du allergisk mot något? - koffein ;O
Äger du ett busskort? - jajamensan
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - havreee
Vad åt du till frukost? - gröt
Hur ser du ut idag? - som igår 
Nästa mål i ditt liv? - ta mig en cykeltur
Vad såg du senast på tv? - vet inte faktiskt.. 
Hur svarar du i mobilen? - hallå?
Vem ringde du senast? - olga
Vad sa den du ringde? -bad mig boka tvättid 
Antal timmar sömn inatt? - från 00.30 - 08.15
Sov du ensam? - yaah
Brukar du snusa? - njet
Vad innehåller din favoritnattmacka? - köttbullar.. är dock veg.

SENASTE PERSON SOM...
Sov i din säng; jag?
Såg dig gråta; - pappa o olga
Du delade en drink med; - angelicaaaa, om det räknades som drink.
Du gick på bio med; - andreas
Du gick på stan med; - natta

HAR DU NÅGONSIN...
Sagt "jag älskar dig" och menat det? säger det bara om jag menar det
Bråkat med ditt husdjur? haha, yaaah
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? naah

EXTRA STUFF...
Tar du droger? nejduu
Dricker du? yesbox
Vad är du mest rädd för? göra illa mig
Vilka kläder sover du i? underkläderrrr
Vart vill du gifta dig? dunno
Vem hatar du verkligen? ingen
Ha du varit kär? yaah
Har du bil? nejdu
Har du ett jobb? nejduu
Gillar du att ha folk omkring dig? yaah
Är du ett hälsofreak? naah, mindre än förr iaf!

STUFF...
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? haha, naah, inte kär-kär
Är du ensam nu? neej, olga är här
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? randoms
Vill du gifta dig? nah, vet inte. kvittar
Vill du ha barn? aah, nån gång

FAVORIT...
Rum i huset? tvrummet, myys
Typ av musik? allt, typ
Månad? juli

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit? nejdu
Köpt någonting? aah
Varit sjuk? naah
Sjungit: naah, vet inte 
Sagt "jag älskar dig"? nääe
Velat säga till någon att du älskar den personen? inte så att jag har tänkt på det
Träffat nån ny person? naah
Saknat någon? yeesbox
Kramat någon? yesbox
Kysst någon? orkar inte räkna timmar, men nej, tror inte det

SENASTE...
Låt du hörde: pink - so what
Film du såg: 30 days of night
Drink du köpte: jag får inte köpa sådant!
Mat du åt: kycklingmacka @ school
Gången du åt en 7-Eleven korv; huh?
människa du slog: TOMMIE, dock mycket mycket löst
stora bussresesan: vindeln, hehe
långa telefonsamtal: vet icket.. ^^
dusch: morning, soon en ny
irritation: vet icket, på mig själv säkert

FÖRSTA....
jobb: ICA
inhandlade skiva: minns intee, spice girls kanske
begravning: nonna
piercing/tatuering: öronen!
fiender: hahaa, nån på röbäck i guess

Kommentarer
Postat av: Linn

jag är också allergisk mot koffein!!!

2008-10-24 @ 13:13:22
URL: http://linm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0