dryg

Utseende och allt däromkring

Anser du dig själv som snygg? SNYGGAST
Vem är snyggast? jag?
Hur många hål har du i öronen? 4, har dock tagit hål 9 ggr..
Har du en hårborste i din väska? nepp
Har du några högklackade skor? yesbox
Vad får du oftast komplimanger för? jag vet inte faktiskt.. ^^
Har du nytvättat hår? yeesbox

Fakta
När är du född? 1992-02-10
Brukar du bada i sjöar om somrarna? nej, är rädd för diskarna
Smeknamn: BÄST
Stjärntecken: vattuman
Vilka språk kan du prata? kan o kan.. engelska, svenska o tyska
Längd: 162
Ögonfärg: grön/brun/blå
Förhållande; Yesbox
Är du kär? Yesbox
Hur många gånger har du varit kär? kär, eller kär-kär?
Ditt längsta förhållande: drygt 10 månader
Är du en bra flickvän? Kan nog inte jag svara påå
Har du någonsin varit otrogen? neej
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? ptjaaa, uppraggad i guess
Är du svårflörtad? haha, egentligen så jaaa

Framtid
Vill du ha barn? yesbox, nån gång
Vilket är ditt livsmål? att ta vara på min tid!
Drömjobbet: vet inte faktiskt ;O

Favorit
Vilken är din favoritfärg? beror på till vad. men svart o vitt går väl alltid an
Sämsta färg då? rosa, tror jag
Favoritskor: mina nike, sköööna.
Favoritkaraktär i bok: antingen hon i Callgirl på Manhattan, eller hon som jag läser om nu. Dock nyss börjat, men sjukt skön.
Favoritpizza: ingen aning
Favoritfilm: sweet november, a walk to remember och the notebook
Favoritbok: Callgirl på Manhattan!
Favoritaffär: willys ftw
Gillar du dokumentärer? aah, beror på om vad

Nonsens
Vad har du gjort idag? skola, pluggat, msn
Vad gjorde du igår kväll? dator, dator, dator
När blev du fotograferad senast? idag!
Vilken låt lyssnade du senast på? lazee - top notch
Hur många speglar finns i det rum du är nu? ingen, är i köket
Var är du nu? hemma på ersbodaa
Har du bråkat med någon idag? nepp, ovanligt nog inte
Saknar du någon nu? jaops
När var du i en affär senast? igår
Mötte du någon du kände då?naah. eller.. dom jag var med träffade jag där, så halft!
Tycker du om dina grannar? har knappt sett dom!
Använder du ICQ eller MSN? MSN!
Hur många datorer finns i ditt hus? 2
När fick du senast en present? vet icket, inte så länge sedan dock
Hur många syskon har du? 1 + 4
Är dina föräldrar gifta? dom bor inte ens tsm.. ^^
Vad får dej att bli glad? glada människor
Vad får dej att bli ledsen? vet inteee
Går du ensam till skolan? åker buss!
Har du blivit hotad via telefon? haha, aah!
Vad har du för planer för helgen? ta det lugnt ;p
Hur många lampor har du i ditt rum? 1, snart 2

Längtar du till din nästa födelsedag? nej, inte speciellt mycket
Hur många gånger har du flyttat? typ 6 ggr

Vänner
Vem har du känt längst? mikkan
Har någon fått dig att skratta omkull? jaaa, isabell.. många gånger
Vem står dig närmast? av mina vänner? isabell, natali, malin o linus.
Vem är yngst utav dina vänner? agnes tror jag ;D
Kan du prata om allt med någon? ja, det kan jag
Har du lätt att få nya vänner? yesbox
Har en vän svikit dig? hah, aa, men inte så där mycket så jag bryr mig

Kommentarer
Postat av: Sandra

HOST Agnes är 2 månader ÄLDRE än mig...he.....hi....ho



Goooo jul!

2008-10-24 @ 15:31:03
URL: http://fourclover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0