Måndag 17/11

Känns som att tiden bara rusar iväg! Nyss var det ju första oktober.

Idag har jag väl inte gjort så mycket, hann vara lite med Andreas imorse. Låg och såg How I Met Your Mother, myys. Somnade dock under sista/2 sista avsnitten - var sjukt trött (och om det är mysigt dessutom, då äre verkligen inte lätt att hålla sig vaken^^).

Senare ringde mamma kring 10, for med henne o pratade. Gick väl rätt bra samtidigt som det var ganska tungt, men men. Det blir bra, helt säker. Känns som att det går baara framåt i alla fall! =)

Sen, efter det, blev det skola. Hade en jävligt ovärd lektion - engelska utan lärare & jag hade inte läst tillräckligt mycket för att kunna göra uppgifterna. Så det jag gjorde var att sitta på msn o apberget, sen väntade jag på bussen o åkte hem, somnade, vaknade. Tog disken, gjorde mat (dock bara min, mamma o Patrik gjorde de andras). Blev keso/champinjon-röra, sjukt gott faktiskt.

Imorgon blir det att fara till Andreas igen, känns bra. Med honom är jag bara lycklig. Den glädje han får mig att känna är det inte många som gör. Känns verkligen underbart att ha honom vid min sida.

Tror jag ska hänga tvätten nu, bör väl vara klar...
Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0