Måndag 10/11

Kan inte riktigt somna, är inte speciellt trött - vilket är jobbigt, ska med bussen 7 imorgonbitti. -.-
Lyssnar mest på musik, just nu är det Kate Perry - Thinking of You, den är väl helt okej tycker jag.

Imorgon far Andreas till Kalix för att jobba, lär väl komma hem till helgen hoppas jag. Längtar efter honom redan! Ändå sågs vi igår, men han är så mycket för mig. Jag är verkligen glad som har honom, vilket jag har nämt säkert 1000 gånger tidigare. Men kan inte låta bli att konstatera det gång på gång. Han är nog världens finaste på alla sätt som går. Allting känns så bra när jag är med honom. ♥

Någon mer som är helt underbar, det är Annie. Kollade igenom mina bilder på kameran o hittade en som hon hade tagit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0