Tisdag 27/5

Just nu sitter jag på skolan i datasalen med Malin. Egentligen ska vi vara uppe i våran enhet och ställla i ordning grejer inför föräldraredovisningen ikväll, fast jag tror vi nästan har gjort klart det. Alla verkar då gå hem, men det var slappt att sitta här. Malin gör skolarbete och jag fördriver tiden. Nu är det bara 4 dagar kvar, jag längtar ännu mer nu. Tänk imorgon, då är det bara 3, sen 2, sen 1 sen är det dax! Klockan 16.15 har jag tid, hoppas vi hittar dit. Skulle vara lite jobbigt om vi inte gjorde det, haha.

Å, denna dag har varit jättedryg, har haft ont i huvudet större delen av dagen och pga. det har jag varit tjurig. Hoppas jag inte har smittat av min dåliga energi på någon annan. Aja, nu ska jag väl börja dra mig hemmåt snart. Eller till 7ans soffa, har inte bestämt mig än, det blir bra vilket som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0