Måndag

image7
Yei, nu är det bara 5 dagar kvar till lördag, längtar! Eller.. jag vet inte om jag längtar så jätte mycket nu längre, nu börjar jag oroa mig för hur ont det kommer göra. För det borde ju göra rätt ont, biter man sig i tungan kommer det ju tårar i ögonen. Fast jag har hört att det inte ska göra så ont om man träffar "rätt", men tänk om dom träffar fel? Hm.. Aja, jag SKA iallafall göra det, om jag nu kan det. Förhoppningsvis går det bara fin fint. =)

Nu är det inte mycket kvar i skolan, fysikprov (jag valde att göra omprov för att höja mig) och ett frivilligt matteprov. Hoppas jag slipper göra det, fast det tror jag inte... Eller jo, kanske. Men då höjer jag mig nog inte. Sen är det inget annat kvar! Föräldraredovisning imorgonkväll, men det räknas väl inte som ett skolarbete/prov? Nej då, det är chill!
Förövrigt måste jag bara tillägga att jag har världens härligaste klass & att jag kommer sakna dom till hösten. Och Renfors kommer jag nog att sakna litegranna, iallafall vissa saker. Egentligen tycker jag nog att det är en rätt bra skola, god mat (oftast), trevliga lärare och eh.. Ja, typ trevliga elever.

Bara så att alla vet, jag håller på att försöka slå mitt rekord i "stegen". Det är 119 just nu, men det var några år sedan jag klarade det, men vafan - kunde jag då, kan jag nu. Klarade 79 ikväll, sen ides jag inte göra mer när Sandra och Agnes bara psykade mig genom att hela tiden fråga vad klockan var. Än fast jag visste att dom bara ville jävlas tappade jag koncentrationen på bollen - rackarungar! Men jag antar att det är det man ska ha småsyskon till (Agnes) och Sandra, hon är som ett syskon hon med.
Fast jag fuskar lite, kör på både knäna och fötterna, det blir ju lättare än om man bara kör på fötterna. Men sen när jag har slagit rekordet blir det till att göra det hela lite svårare - dvs bara använda fötterna.
Önska mig lycka till, haha!

Skolavslutning om 15 dagar, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sandra

HIHI jag är busig! =)

2008-05-27 @ 18:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0