LÖRDAG!

image9

Relativt fint väder idag också, lite molnigt bara - men det kanske försvinner under dagen? Hoppas det. Förresten så har min solbränna lagt sig och blivit BRUN istället för röd, jippie! Tack och lov för att det finns solkräm. Två timmar kvar tills vi ska till stan, vad ska jag göra? Jag har redan hunnit duscha (det brukar gå på 1 timma, men idag tog det bara 40 minuter!), äta, borsta tänder, blåst håret, klätt mig.. Blir väl till att platta håret snart (det blev alldeles för "kurvigt" vid topparna), sen typ.. vara med mamma eller ligga ute och läsa en bok.  Jag känner att jag måste erkänna en sak, bara så att alla vet det... Jag är jättefixerad när det gäller hår. Varje morgon måste jag tvätta det, blåsa det och sen ev. göra om det (ifall det inte blir som jag hade tänkt). Det är superjobbigt! Det nöter som fan på håret, fast jag har nåt bra shampoo, så det blir inte lika nött som det egentligen borde bli - magi? Fast trots att jag gör det i ordning på morgonen ser det ut som en tillplattad buske på kvällen. *suck*

Idag gäller det, nu är jag hur nervös och taggad som helst! Tänk när jag sitter där, jag lär ju tuppa av, haha. 6 timmar kvar nu, ganska precis faktiskt (15.45). Hoppas det blir bra!

Nej, nu ska jag se vad jag kan hitta på. Vill inte sitta här och nöta ut "Enrique Iglesias - push" hela dagen (jag är proffs på att förstöra låtar genom att aldrig byta när jag lyssnar på musik). Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0