lördag

image6

Idag är det riktigt fint väder, efterlängtat! En passande dag för det också, både vårmarknad här i Vindeln & kulturnatta i Umeå. Far dit med 15.50 bussen, hoppas det är roligare än förra året.

Har just varit ute på byn med älsklingen, ingen av oss köpte något. Eller jo, Anton köpte brända mandlar, men inget mer. Nu är han på kalas eller något sådant hos sin låtsas farmor (tror jag!). Senare kommer han ner till mig och vi kilar iväg till stan, längtar! I år verkar det vara fler som ska dit än förra året, roligt roligt.  Förövrigt är det bara en vecka kvar nu, peppad! Hoppas jag kan ha det, känner mig tveksam.. men va fan, det blir bra!

Nej, nu har jag nog inget mer att berätta. Lär ju vara desto mer imorgon, förhoppningsvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0