Torsdagnatt

Nu är jag ganska uttråkad, om ingen rolig hör av sig snart så går jag och lägger mig. Trots att jag inte är trött. -.- Malin sover, Agnes är i Stenfors (?) och ingen annan verkar vara speciellt social heller. Eller jo, Sanna. Men jag vill hitta på något "face to face".

Imorgon är det midsommar, har ingen aning om vad jag ska göra. Blir till att äta middag hemma med vänner och familj, hoppas Natali kommer och joinar oss. =) Senare på kvällen blir det väl till att dra ut en sväng och se vad som händer i världen.

Snart är det bara en vecka kvar tills vi far, jag kanske borde fixa en packlista? 2 veckor hemifrån är ju trots allt ganska länge... Fast jag är kass på att ta med mig allt jag behöver, alltid ska det glömmas något. Istället brukar jag vara proffs på att ta med mig grejer jag inte behöver över huvudtaget, men tror att jag kommer använda.

Just nu sitter jag inne på lunarstorm, jag har blivit lite av en nörd känner jag. Men vafan ska man göra då? Där är det iallafall rätt socialt, trots att jag inte är seriös till 100. Egentligen består lunar till största del av fjortisar, om inte fjortisar - turkar. Ganska roligt. =)

Nu har jag inget vettigt att skriva längre, hehe.
Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0