Torsdag

Idag är det sista skoldagen, eller nja, egentligen är det väl inte en skoldag - vi har fortfarande elevensval, och jag har fortfarande foto. Nu har jag gjort alla uppgifter! Tänkte ta och lägga in de bilder som jag har redigerat =)

Dag 1, "sommarbild".




Dag 2, "fånga en rörelse."




Dag 3, inget speciellt tema.
Bild 1, rätt omgjord i färgerna - kanske aningen för mycket såg jag nu.




Bild 2, en brygga. (inte heller ngt speciellt tema)




Ja, det var det. Känner mig rätt nöjd med bilderna, faktiskt. För egetnligen är jag ingen storredigerare/fotograf. Visst kan det vara skoj ibland, men om det blir så bra alla gånger kan ju diskusteras.
Nu funderar jag på att göra en mer oseriös bild, haha.
Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Jag såklart!

jag gillar bilden på bryggan bara så du vet :P

2008-06-10 @ 19:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0