Tisdagnatt

Det blev ingen tidig kväll ikväll heller, somnade ca. en timma sen ringde en kompis, efter det kunde jag inte somna om. Suck -.-

Just nu är det "Simple Plan - Untitled" på MTV, den låten ger mig obehagliga känslor, vill bara glömma allt från den tiden. Synd att det ska vara relaterat till den låten, för den är rätt skön tycker jag.

Imorgon ska jag nog tapetsera, om pappa har fixat tapeter. Egentligen skulle han ha gjort det tidigare men han har inte kunnat. Om han inte har gjort det imorgon så får jag väl fixa musik, batterier till kameran & datorn. Tar nog med mig den bärbara ner, inte för att jag har internet eller så, men musik och spel. Ifall jag skulle få tråkigt alltså. + Att man bara kan ladda ipoden via en dator. Haha, kom på nu att jag inte har någon resväska - hur ska det gå?! Hoppas jag kan låna någon av pappa. Annars blir det knepigt.

Nej, nu vet jag inte längre vad jag ska skriva.
Ha det gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0