Tisdag"morgon"

Nu sitter jag här, halft nyvaken och trött... Har just ätit lite frukost, yoghurt (jordgubb) med flingor - gott!
Ska väl snart dra mig till duschen och piggna till litegranna, om det går. Låg vaken till halv 3 inatt (inte så länge egentligen) och spelade tetris. Började spela klockan 1, fick nytt rekord iaf. Eller egentligen inte, för jag har högre rekord men telefonen laggar sönder om man kör så länge - jag är en tetrisnörd. Eller... Jag var en tetrisnörd förut, nu äre "splash bomb" som gäller! Fast det är så drygt, Ekström har rekordet och jag slår det aldrig... Kan inte ens komma 2a, för det är Widlund. -.- Dessa pojkar! Haha.

Vad jag ska göra senare idag har jag ingen som helst aning om, kanske höra med Natali om hon inte vill komma till vindeln, eller så kanske jag kan fara till henne. =) Det är ju bara att dra en sväng med moppen, riktigt skoj faktiskt.

"Dagens"

Dagens humör: Glad
Dagens mående: Bra
Dagens borde: Gå ut
Dagens frisyr: Snart den vanliga, blåsta
Dagens klädsel: Leggins och tunika
Dagens planer: Inga, faktiskt
Dagens vill ha: Mer kläder
Dagens längtan: Ulricehamn
Dagens fundering: Ingen!
Dagens beroende: Ingen,än så länge
Dagens tråkigaste: Stökigt
Dagens tidning: UT, kanske?
Dagens låt: Enrique Iglesias - Push



Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: peter

Ja dte var rätt läcker faktiskt :)

2008-06-17 @ 18:00:45
URL: http://kjarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0