Tisdagkväll

Nu är jag riktigt uttråkad, vad kan man göra såhär en kväll när nätet är nere så att man inte kan ringa sina vänner? Ingenting!
Agens sitter i soffan och ser på TV, gossipgirl tror jag det är. Jag såg ett tag men blev less. Bara så att alla vet.
På msn är det nästan ingen som är social, bara Karlsson - tur det =) Funderar på att gå ut, men det vill jag inte. Mycket mygg, det suger. I natt ska jag vara vaken länge tror jag, om det finns någon att vara vaken med. Vem vet? Fast iofs kanske det blir svårt att få tag på någon pga nätet -.- Jävla nät!

Nu är det 13 dagar kvar till vi far iväg till Ulricehamn, jag längtar faktiskt ganska mycket. Det var ett tag sedan jag var ifrån Vindeln nu. Hoppas bara att inte bilresan blir lika dryg (eller drygare) som den brukar ha varit, det är trots allt 100 mil... Får väl ladda upp med musik, gratis sms & någon film. Kommer nog inte ha tillgång till internet där nere, men spela roll. Så länge jag har mobilen kan jag hålla kontakten med vänner. Kanske får jag några nya där? Tveksamt. Det suger att inte Malin och Agnes kommer vara där samtidigt, veckan jag far hem kommer dom... =(

Det känns som att jag har en ganska tråkig blogg, faktiskt. Men det struntar jag i - jag får ju skriva av mig iaf =)
Nej, nu ska jag hitta på något annat, typ gå in på apberget och kolla runt - nörd. (a) Eller ringa någon rolig, om det går.

Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Nej jag tycker inte din blogg verkar tråkig! Man måste ju få skriva av sig! Det är ju det som är grejen med blogg =)



Hoppas du haft en jättefin kväll!

2008-06-18 @ 01:32:16
URL: http://chocolatechic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0