Söndagnatt, senare

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, chattar & försöker trycka in ett läkörhänge (som är tjockare än vanliga) i mitt öra. Vad säger det? Jo, att jag har tråkigt. Kom nästan just hem från en kompis, när jag var på väg hem kändes det som att jag kunde gå flera mil utan att bli less. Det var så skönt ute! Fast tyvärr blev dom där milen väldigt korta, ungefär 100 meter sedan var jag framme vid moppen. ^^

Måste bara berätta att jag inte längre har graits sms & mitt kort är tomt, så om jag inte svarar på sms vet alla varför. Ring istället! ;P

Malin ligger och sover, skönt. Skulle också vilja sova, men jag kan inte ännu tror jag. Fast jag börjar faktiskt känna mig lite trötter, jippie. Kanske somnar tillslut då. Så jag inte hinner ägga sönder denna låt (A)



Ja, som ni ser är det Neverstore - Nanana, riktigt skön!
Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0