Söndagnatt

Jag blir verkligen less. Förra natten/morgonen sov jag 3 ½ timme, sen klev jag upp. Gjorde allt för att inte somna nåt på dagen eller för tidigt på kvällen. La mig 23.00, somnade. Vaknar såklart 01.30 & kan inte somna om. Vad är felet?! Jag har ont i huvudet som fan, ids inte ta någon tablett för det hjälper ändå aldrig. Åt helvete med sommarlov, känner jag nu.

Försökte spela TV-spel nyss för att fördriva tiden, men alla våra dosor är trasiga på nåt sätt, så man kan inte spela vilket spel som helst, och jag gillar bara ett av dom vi har. Sp det sket sig. Inget bra på TV heller, möjligtvis kan man se Paradise Hotel (från typ.. 2005?) som går i repris på kanal 400, men det avsnittet såg jag igår, så jag satsar mer på avsnittet om en timma, det har jag inte sett.

Nåt posetivt är iallafall att ipoden har börjat funka igen, måste bara ladda upp den ordentligt. Det känns rätt bra, då slipper jag lyssna på skivor i dvd - det skulle dra så mycket batterier. Snart far vi, 4 timmar kvar. Undrar vad jag ska göra så länge, nu har jag ju redan gjort mig "klar för dagen". Iallafall nästan, har inte ätit & borstat tänder. Tråkigt, tycker jag.

Undertiden vi är i Ulricehamn kommer vi ha en dator, yes. Så jag lär väl skriva där med. Nu ska jag se om det finns någon pratglad trevlig människa vaken.
Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0