Söndag

Helgen har varit jätteskön. Rätt slapp, men ändå roligt. Vi har haft massa gäster hit och dit, som har firat min mor. Mycket gófika och smörgåstårta. Haha. Nu är jag rätt less, kan jag lova!

Igårkväll bestämde jag och Agnes oss för att sova ute på studsmattan - sagt och gjort. Nog tyckte mamma och dom att vi var dumma, men det var faktiskt roligt. Har dock ont i halsen nu, trots att jag hade halsduk... Men jag får väl skylla mig själv. ;p

Ikväll ska vi ha tjejkväll, fan vad skoj! Längtar efter Natali som tusan, vi har inte setts på mer än en vecka (hon har varit i spanien)!

Imorgon äre brännbollsturnering, vi vinner säkert, haha. =) Fast jag funderar på att ta ledigt, känns ovärt att kliva upp så tidigt för att göra ingenting en hel dag, utom då vi spelar. Sen på tisdag äre skolavslutning! Känns både bra och tråkigt, jag kommer sakna klassen och lärarna, eller nja, inte alla lärara men vissa. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0