Söndag

Gud vad less jag blir, farmors ipod är ju världens problempryl. Detta är andra gången den laggar! Jag måste hinna lägga in låtar och ladda den innan vi far, hoppas den ger sig.

Imorgonbitti bär det av till efterlängtade Ulricehamn, kommer säkert vara less redan i Umeå. Nog är det skönt att åka bil alltid, men inte hur långt som helst. Hoppas jag kan sova nåt, vilket jag tror. Brukar inte ha problem med det, kan sova på golvet om så skulle behövas - haha, det kan Anna Larsson intyga!

I natt blev det inte mycket sömn, somnade vid halv 9, klev upp 12 - 3 ½ timme alltså. Hoppas jag inte somnar mer idag, så jag får sova denna natt istället.

Näe, nu blev jag less på att skriva.
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0