Onsdagkväll

Idag har verkligen varit en stekardag, har varit ute och solat flera timmar! Fast inte bara, efter middagen var jag med Sandra, vi gjode lite allt möjligt. =)
Imorgon kommer Malin och Agnes hem, längtar! Jag har verkligen saknat dom. Hoppas dom har haft det bra, fast ändå inte gjort så mycket... För då kommer dom att surra öronen av mig, eller ja, iallafall Agnes. Haha.

Åhå, nu ser det ljust ut igen, jag faller verkligen för honom. Han är så fruktansvärt charmig! Kan man tycka om någon man aldrig har träffat? Ja, det borde man väl... Annars får jag väl se till att vi ses. Haha.

Tänkte att jag kunde lägga in ett par bilder från fotograferingen idag, bara för att ha ngt att göra.. =)
Eller nja, jag orkar inte. En kan jag lägga in, bara för att jag inte riktigt förstod denna uppgift - "fånga en rörelse". Men visst har jag gjort det, eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0