Måndagnatt

Äntligen framme efter en dryg bilfärd. Lämnade Vindeln 06.00, stannade i Umeå på Van Service ungefär en timme (mekanikern hade inte kommit när vi var där), fick bilen fixad.  Klockan 20:21 var det bara 4,8 mil kvar - skönt. Ungefär 21.00 var vi framme, fick nyckeln till lägenheten, for och handlade, for till Carola o Mats för att fika, for till lägenheten och tog in alla väskor, och nu sitter jag här. Ungefär så har min dag sett ut. Jag trodde att mobilen, dvdn & ipoden skulle ha dött redan efter halva vägen - men alla är fulla med batterier nu! Såg en halv film, somnade. Smsade mest i slutet, hörde musik på radion.

När vi hade fikat klart hos Mats o Carola gick jag och Isac ut på den klassiska "mördarsnigel-jakten", vi hittade 3 st, jag dödade en, Isac 2. Jag ville inte få nå klet under skorna, så jag la ett löv under innan jag stampade, hehe.

Vad som händer imorgon får vi se, blir väl till att ta det lugnt. Gå på stan och så, kanske.
Nu ska jag iallafall försöka sova (kanske), är rätt sliten.
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0