Måndagkväll

Då har man börjat bli lite piggare, har mest bara sovit idag. Vaknade där vid 13.15, somnade igen 17.30 och vaknade ungefär 21.15. Lär väl bli en uppesittarnatt denna natt också. Men nu har jag pengar på min mobil + gratis sms, så det är bara att smsterra mig! Haha.

Tänkte att jag kanske skulle berätta lite om hur det är med piercingen nu, var ju ett tag sedan. Har haft den i drygt 3 veckor, så snart får jag byta till en mindre. Jag längtar verkligen, då blir det nog lättare att äta och prata. Inte för att jag finner det speciellt svårt nu längre, har börjat lära mig. Det gick ganska fort egentligen, kanske 5 dagar. Men jag vet inte hur lång tid det tar att vänja sig om tungan sväller upp, för det gjorde aldrig min. Antingen hade jag tur, eller så skötte jag väl hygienen bra? Drack mycket kallt/isvatten. Det är väl bara en grej som är lite jobbigt ibland. Kulorna som är på smycket brukar skruva upp sig, så de kan fara lös om man inte ser till att skruva dit dem. Och om man inte hinner det å vet jag inte vad som händer, man kanske äter upp dom? Haha. Nej men, man hör när dom är lösa, det klickar som. Och man känner det också, så det är ingen fara. =)
Sen har jag väl inte så mycket mer att berätta.
Slutsats; Det var värt det.

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0