Måndag, eftermiddag.

Just nu sitter jag här och gör ingenting, ska väl ut och hitta på något snart - bara jag får tag på någon som vill ut. ^^
Har provat alla klädern jag beställde, alla passade. Dock var dom lite stora - men det var tänkt, för då blir dom längre och man kan ha skärp till (tunikor). Bara så att alla vet, tänkte jag. Haha.

Jag känner mig nästan dum, fast ändå jävligt glad. Jag har drivit med en tjej idag, hon tror att hon är så rackarns cool och populär (vilket hon inte är). Jag skrev en söt lite kommentar till henne (inte i mitt namn) och hon blev riktigt glad, verkade det som. Hon skrev då ett inlägg om min kommentar... =)

Är det förresten någon som vet hur det gick för Portugal igår? På fotbollen alltså.
Jag känner mig rätt dum, för jag hejar på dom, men håller ingen koll. ^^ Blev lite halft ägd igår när jag skulle leka allmänbildad, jag sa ngt om att det var VM på TV, fick till svar "VM? Är det inte EM?".  Haha, lite skoj.

Nej, nu ska jag ut i det fina vädret (blev ett omslag efter oskan, yes!).
Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: SANDRA

JAG VILL HITTA PÅ NÅGOT.

2008-06-16 @ 18:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0