Måndag

Jadu, då har vi haft brännbollsturnering på skolan, jag var helt säker på att våran klass skulle vinna - men nej, grattis till 8B. ;d  Vädret var verkligen dåligt, det var superkallt hela dagen *suck*. - Tur jag hade min brors vantar i mitt skåp (städade det och hittade dem), haha. Annars har väl dagen varit bra, faktiskt. =)

Dig försår jag mig inte riktigt på, vad vill du egentligen? Tänk på andra än bara dig själv, annars lär det bli jobbigt i slutändan. Jag har också känslor!

Känner mig inte så peppad på morgondagen, faktiskt.. Inte om det ska vara samma väder, kul att gå ut 9an i regn? Nej!

Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Natali

Får man fråga vem det är du syfftar på ?



Jag håller med, roligt de va att frysa i kort klänning på vagnen =)

2008-06-12 @ 01:02:56
URL: http://lillalitenmindre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0