Lördagnatt/söndagmorgon

Har just sett filmen "sweet november", den var verkligen söt. Jag har velat se den länge, men det har aldrig blivit av, men nu gick den på TV så då passade jag på. Och nog var det värt det. Det var lite "a walk to remember"-stuk på den.


Att drömma om dig på nätterna är både det bästa och värsta som finns. I drömmen är det underbart, man får träffa dig igen, umgås & skratta. Men sedan när man vaknar är det verkligen tråkigt, hemskt på nåt vis. Vilket kanske är förståeligt, jag vill ju vara med dig på riktigt, inte bara i mina drömmar för att sedan vakna upp och inse att det inte var verklighet. Men det är nåt i mig som säger att du finns med mig, när det är så att jag drömmer om dig, då är du där. Det är verkligen du i drömmarna, inte bara nåt i mitt huvud, utan det är du.
Jag älskar dig, saknar dig & tänker på dig. Hur mycket som helst. Jag är glad för den tid jag fick med dig.
Vila i frid, Daniel. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0