Lördag

Det blev inte så att vi far imorgon, blir på måndag istället. Var nåt fel på bilen, så det blir till att åka här ifrån klockan 06.00, för att vara på Van Service klockan 7. Det innebär att jag måste vakna vid 05.00 för att inte behöva stressa, suck. Då kommer jag säkert inte ens ha hunnit somna.. Kanske lika bra det, då sover jag gott i bilen.

Nu ska jag laga mat med mor min, tacos. Gött som fan! =)
Måste bara tillägga att jag tycker att Linus Nylén förtjänar en rad i min blogg, han är så rackarns trevlig och fin på alla vis! Är glad att jag har honom. =)

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Hej där, idag fortsätter vi Fashion Blogger Awards med kategorin "Best fashion". Vilken modeblogg har det bästa modet? Rösta mellan Style by Elin Kling, Sofis Snapshots, Lisaplace med flera. Följ bara länken och skriv kort och gott numret på den du gillar bäst!



många kramar från Alicia



http://www.aliciasstil.se/2008/june/best-fashion.html

2008-06-28 @ 16:33:51
URL: http://www.aliciasstil.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0