Grattis!

Idag fyller världens bästa vän 15 år, Linus Johansson! Nu får han äntligen köra moppe lagligt, bara han fixar provet imorgon - vilket jag tror att han gör, han kan sin sak. Han man kört moppe i 400 mil (tror jag det var) bör man ju ha lite vett.

Just nu har jag suttit och skrivit ner en hel del filmer jag vill se, hittade några med Colin Farrell, har aldrig tänkt på att han är skådespelare - bara på att han är otroligt snygg. ;) Så nu blir det till att se några filmer med honom och se om han är en bra skådespelare eller inte, förhoppningsvis är han väl det. Men han verkar mest vara med i actionfilmer, jag är mer för komedier tror jag. Och en del drama. Den bästa film jag vet är nog "The notebook", eller "A walk to remember". Dom är så söta bäggetvå, och sorgliga. Gråter lika mycket varje gång jag ser dom.

Tur jag har min kära TV, utan den hade det varit rätt trist här inne. Har på MTV just nu, det är ju lite drag iallafall, bättre än att ha det helt tyst. =) Malin sover hos sin mamma i veckan tror jag, eftersom att hon jobbar. Hoppas jag hinner träffa henne innan jag far, men det tror jag nog. Malin är min låtsassyster, för er som inte visste det. Vi delar rum, hon, jag & Agnes. Malin är lika gammal som jag, vi har alltid gått i samma klass & nu har vi även sökt samma gymnasium - rätt tufft tycker jag. Agnes är 2 år yngre än oss, hon ska börja 8an. Superhärlig tjej, alltid på gott humör!
Jag är glad som har dom 2, bättre systrar finns nog inte.

Nattens humör: Glad
Nattens mående: Törstig
Nattens borde: Sova
Nattens frisyr: Ofixad, nyduschad
Nattens klädsel: Tunika och leggins
Nattens planer: Sova
Nattens vill ha: Vattenmelon
Nattens längtan: Ulricehamn
Nattens fundering: Ingen
Nattens beroende: Vatten/Te
Nattens tråkigaste: Vädret
Nattens tidning: UT, kanske?
Nattens låt: Paramore - Misery Business

Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tittut bruden! Tungpiercingar verkar skumt.. Känns det inte som att man glömt att sväla nåt hela tiden? Hälsa Malin!

2008-06-24 @ 10:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0