Fredag

Idag har jag varit till stan en sväng, med mamma. Fast vi for bara på ÖB, ska spara pengar till shoppning i Ulricehamn istället - det var tydligen REA där! =) Snart bär det av, peppar som fan. Och nu har Patrik köpt en bärbär dator med internet, så jag kan fortfarande hålla kontakt med alla, inte bara via sms! Perfekt, haha.

Hade sönder farmors ipod idag, trodde jag.. Men nu funkar den - överlycklig! =)
Denna dag är som... perfekt, jag har bara varit glad + att jag vaknade tidig - HALV ELVA!! Bra start ;)
Kanske beror det på vädret? Har inte varit så här fint på länge faktiskt.

Håller just nu på att installera en cam, har haft den hos pappa ett par år. Vi får väl se hur det går på våran gamdator, haha! ;P

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Hoppla

Ha det bra!! :P

2008-06-27 @ 17:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0