dag 3, eftermiddag

Känns fortfarande bara bra i tungan, underbart! Det är väl bara nåt typ vitt runt smycket som jag undrar vad det är, någon som vet? Jag skulle chansa på att det är död hud, men man kan ju aldrig vara säker.
Tog mig 50 minuter att äta lunch idag, 4 fiskpinnar och en tredjedels tallrik med morötter. Min kompis Sandra blev nog rätt less på att vänta, det förstår jag! Haha.

Jag känner mig som ett spån, är riktigt trög idag faktiskt. Kanske beror på att vi inte har haft en enda lektion och min hjärna har fått vila hela dagen? Har suttit på msn ett tag och snackat med en kille. Han berättade att han har lagt av med fotbollen och satsar mer på hockeyn, så sa han att han skulle ner till skåne och se om han kunde få spela med ngt hc. - Tror ni inte att jag frågade "äre fotboll"? *suck*, alla har sina dagar.

Kommentarer
Postat av: Jennie & Exxa

Kul :) Om du hinner får du gärna kolla in bilderna från photoshooten i min blogg och rösta på din favorit :)

2008-06-02 @ 16:37:21
URL: http://exxa.blogg.se
Postat av: jejja

gud har du tagit hål i tungan?????? Jag vill med göra det. Men jag får inte. Men naveln får jag göra. Ja han tycker verkligen att det är skönt att få bort de. Kram

2008-06-02 @ 17:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0