Torsdag

Snart ska jag fara och jobba, väntar på att klockan ska bli lite mer bara. Vaknade klockan 4 av att jag drömde att jag var försenad! Tur att jag kunde somna om, fick nästan panik. Nästan varje dag denna vecka har jag varit i stan, så pengar har gått åt! Har köpt en väska, 3 koftor (en cardigan), ett linne, två topp, smycke till tungan, parfym (vanilj, samma gamla vanliga) & en klänning. Hela kalaset för ca. 700 kr, halva reapriset på det mesta nu faktiskt. Dock inte på smycket, gick på 99 kr, men det är då mindre än det förra & snyggare tycker då jag.

Vet inte om det blir stan i helgen också, får se vad jag känner för. Isåfall lär det nog bli att bara ta det lugnt, har inte tillräckligt med pengar nu, men när jag fått lön - då ni! ;)

Nej, nu ska jag nog fundera på vilka skor jag ska ha, vill inte ha dom som jag har haft tidigare, får så ont av dom.
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: nedia

jodå det är kalas, har vare i tunisien i 2 veckor ,kom hem till umeå idag :) durå?

2008-08-10 @ 00:48:57
URL: http://chebaane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0