Torsdag

Idag är det riktigt fint väder, 28 grader varmt, inte ett moln & inga mygg. Enligt radion har vi det varmast i Sverige här, slå det ni!
Vi spenderade några timmar på stranden på förmiddagen, blev dock less väldigt fort. Isac var inte så rolig att bada med, och jag kunde inte ligga så mycket och sola - bränner mig väldigt lätt. När vi kom hem la jag mig och sov på soffan, vaknade ganska nyss. Eller nja, typ 45 minuter sedan, men det känns som nyss. Mår lite halvilla, mest troligt solsting, eller vad det nu heter. Så jag har kämpat på med vattendrickande ett tag nu.

Mamma och Patrik är och handlar, ska äta middag när dom kommer hem - tonfisksallad, mums.
Simon är på jobbet, slutar väl där vid 23.00 tror jag, måste vara drygt att jobba när det är så varmt!

Imorgon ska det också bli fint, men inte lika varmt som idag  - skönt! Vet inte om vi ska göra nåt speciellt då, eller om vi bara tar dagen som en kommer. Till helgen ska vi iallafall till Borås, och nästa vecka bär det kanske iväg på en heldags båttur, göttans.

Nu ska jag ta och hitta på nåt vettigt.
Ha det gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0