Tisdagkväll

Har just sett lite TV, såg morden i midsummer (eller vad det nu heter) ett tag, sedan somnade jag några minuter. Vaknade och såg att Patrik och Simon var tillbaka, lycka - dom hade varit och handlat vattenmelon! Tog mig 2 bitar och la mig sedan igen, såg slutet på morden i m, sen satte jag mig här och ska snart spela skippo med Isac (min bror). Jag som är så bra lär väl vinna överlägset. Spelar ingen roll om han har bättre kort!

Tidigare ikväll gick jag och mamma en sväng vid stranden, gud så fint det var! När vi hade gått ungefär 25 minuter tänkte vi att vi skulle försöka hitta tillbaka så vi kom hem i tid till morden i m, det tog oss nästan 35 minuter innan vi var i lägenheten igen - lokalsinnet på topp? Aja, trevligt var det iallafall. När vi hade kommit in satte jag mig på balkongen ett tag, såg att spindeln (vars när jag hade förstört ganska mycket) hade kommit tillbaka för att laga nätet. Det var rätt roligt att titta på, tro det eller ej - spindlar är ganska smarta!

Måste bara åter igen nämna Linus Nylén, han är bäst! =)

Nu ska vi spela.
Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0